|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
Fördelar
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
Standardmetod
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
Utvidgning av studier (nytt
|
|
 |
|
|
|
eller
bekant fack)
|
|
|
|
Fördjupade kunskaper
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
Mångsidig informations-
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
sökning
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
Problem
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
Teoretiskt forsknings-
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
problem
och hypotes svåra
|
|
|
att
formulera
|
|
|
|
Saknar teoretisk utmaning
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
Litteraturen (finskspråkiga)
|
|
 |
|
|
|
|
normativt
inriktad
|
|
|
|
Kräver mycket arbete
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
För få termer och begrepp
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|